A minőségi kiszolgálás érdekében sütiket (cookie) használunk. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. Adatvédelmi irányelveinket ide kattintva olvashatod. Elfogadom
Termékek Menü

Hibák bejelentése

Hibák bejelentése

Fő célunk az Infinity tokoknál az, hogy maximálisan elégedett legyél mind a nálunk Vásárolt termékekkel, mind pedig a szolgáltatásunk minőségével. Az első pillanattól fogva nem volt kétség a számunkra, hogy szeretnénk megadni azt, amit jómagunk sokszor hiányoltunk az online vásárlásaink során: a törődést. Éppen ezért, a Nr. 1 küldetésünk az, hogy amikor kézhez veszed az Infinity telefontokod, vagy bármi mást, amit nálunk vásárolsz, érezd azt, hogy KÖSZÖNÖM a bizalmad, hogy minket választottál. Törekvéseink ellenére néha megesik, hogy valami hiba csúszik a rendszerbe. Éppen ezért, ha ki szeretnéd cserélni vagy vissza szeretnéd küldeni egy nálunk vásárolt terméket, az alábbiak szerint járj el:

         

  1. Töltsd le a hiba bejelentése űrlapot és nyomtasd ki, (természetesen ez nem kötelező, de nagyban megkönnyíted a munkánkat, ezáltal felgyorsul az ügyintézés menete). Ha nem tudsz nyomtatni, akkor egy papírra írd le kérlek az űrlapo kérdéseit és válaszold meg őket.
  2. Majd postázd a terméket az űrlappal együtt a következő címre:

Infinity Ajándékgyár Bt.
Mátyás király u. 7.
Pilisvörösvár
2085

Amint a termék visszaérkezik, e-mailben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot.
- Csere kérése esetén (véletlenül rossz készülékhez tartozóan rendeltél): megnézzük, hogy van-e raktáron (az esetek 90%-ban van) és postafordultával elküldjük a cseretokot Neked. (a cserét a Magyar Postával küldjük elsőbbségi ajánlott levélként, nem futárral)
- Hibás teljesítés esetén (véletlenül mi teljesítettük rosszul a megrendelésedet): megnézzük, hogy van-e raktáron (az esetek 90%-ban van) és postafordultával elküldjük a cseretokot Neked. (a cserét a Magyar Postával küldjük elsőbbségi ajánlott levélként, nem futárral)
- Elállás esetén (meggondoltad magad): erre az átvételtől számíva legkésőbb 14 napon belül van lehetőséged. Pénzvisszatérítés esetében az összeget legkésőbb 14 napon belül fizetjük vissza, a visszaküldött csomagod kézhezvételétől számítva.

Reklamáció menete
Reklamálni csak használatlan, karc és sérülésmentes terméket lehet.

FONTOS!!! Amennyiben egyedi megrendelésed volt: te küldtél képet nekünk, vagy feliratot kértél a tokra. Bármilyen módosítás, ami a te kérésednek megfelelően történt, csak akkor tudjuk a hibát kezelni, ha a megrendelésedet mi rosszul teljesítettük.
Egyedi és/vagy feliratozott termék esetében NEM TUDSZ élni az elállás és a csere lehetőségével.

 

A reklamálni kívánt termékeket kérlek ne utánvételes csomagban postázd, mert azt nem tudjuk átvenni.

A reklamáció jóváhagyásáról, illetve az új termék postázásáról e-mailben értesítünk. A póttermékeket postán küldjük el – viszont ilyenkor már mi álljuk a postaköltséget. Pénzvisszatértítés esetében az egész összeget a megadott bankszámlájára utaljuk. Pénzt kizárólagosan számlára küldünk vissza, semmilyen körülmények között nem térítünk postai utalvány segítségével.

A Hibák bejelentése űrlapot az alábbi képre kattintva tudod letölteni: