A minőségi kiszolgálás érdekében sütiket (cookie) használunk. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. Adatvédelmi irányelveinket ide kattintva olvashatod.
Termékek Menü

Szállítással kapcsolatos kérdések

Személyes átvétel GLS Csomagponton

A GLS Csomagpont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország közel 130 városában megtalálható több mint 500 GLS Csomagpont valamelyikére, ahol személyesen is átveheted az interneten megrendelt csomagod. 
Amikor a megrendelésed megérkezik az átvevőhelyre, SMS és e-mail értesítést is kapsz a csomag érkezéséről. A csomag az értesítést követő 5 munkanapon belül keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt. 
Fontos tudnod, hogy minden nap a reggel 9 óráig beérkező megrendeléseket tudjuk aznap összekészíteni, másnap reggel felveszi a futár, hogy megkezdje a kiszállítást az általad választott GLS Csomagpontra. A feladástól számítva 1-2 munkanap a megérkezés várható ideje. 
Ha meg akarod nézni, hogy van-e a közeledben GLS Csomagpont, akkor kattints erre a linkre: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses

Hogyan számoljam ki, melyik napon kapom meg a csomagom?

Ha utalást választasz (banki előreutalás vagy bankkártya): a 09.00 óráig a számlánkon megjelenő utalásokat fogjuk aznap elkészíteni. Mivel a telefontokokat gyártjuk, és nem csak leemeljük a polcról, ezért a csomagokat másnap reggel adjuk át kiszállításra. 
Így tudod kiszámolni: pl. hétfőn 11.15-kor megrendeled a tokot és a megrendelésedet követően el is utalod a számlánkra a pénzt. Azt mi másnap, azaz kedd reggel 09.00-kor már látjuk is a száml
ánkon, ezért "Gyártás alatt" státuszba kerül. Aznap elkészítjük, becsomagoljuk a megrendelésedet. Szerdán fogjuk feladni. Futárszolgálat/postázás esetén csütörtök-pénteken meg fog érkezni hozzád a csomag. GLS Csomagpont esetén csütörtök-pénteken érkezhet meg a kiválasztott pontra. 

Ha utánvétet választasz (csak futár és GLS Csomagpont esetén), akkor nem várunk semmire. 
Vagyis pl. hétfőn megrendeled reggel 09.00 óráig, akkor még aznap elkészítjük a megrendelésed, becsomagoljuk. Kedden átadjuk a futárnak, szerdán kiszállítja, ha házhozszállítást választottál. GLS Csomagpont esetén szerdán - csütörtökön érkezhet meg a kiválasztott pontra. 

Hány órakor kézbesítik a csomagom?

Ha futárral kéred a kiszállítást:
A csomagot a futár az otthonodba vagy a munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy!
Normál esetben a futár 8-17.00 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal - ha tudnak, segítenek. 
Ezen a számon tudod elérni a GLS futárszolgálatot hétköznap 8-20 óra között 06/1-802-0265.
Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy a GLS küld a csomag szállításáról egy email-t, amelyben megad egy három órás időkaput, amelyben ki fogja szállítani a rendelésed. A levélben megtalálod a futár telefonszámát is, ha nem volna jó az idő, akkor tudj vele egyeztetni.  Akkor kérd a házhoz szállítást, ha biztos vagy benne, hogy a megadott címen leszel. Ha nem tudod, épp hol leszel a kézbesítés napján, akkor inkább válassz más kézbesítési módot. Pl. a GLS Csomagpontra történő szállítást, ahol a Neked megfelelő időpontban hozhatod el a megrendelt csomagot. Ha elsőbbségi ajánlott levélként kéred, akkor a "postás bácsi" viszi ki, és ha nem talál otthon hagy egy értesítést, amivel be tudsz menni és kikérni az ajánlott levelet.

Ha GLS Csomagpontra kéred a csomagod:
A csomag átvételi pontra történő érkezéséről SMS-t és e-mailt kapsz. Ezután tudod átvenni a csomagod. Ha te nem tudsz elmenni érte, meghatalmazással más is át tudja venni. 
Fontos, hogy nagyon figyelj a megrendelésed leadásakor a telefonszámod és e-mail címed megadásakor. Ha elírod pl. .hu-t írsz .com helyett, akkor nem tudnak értesíteni, hogy mikor veheted át a csomagot.
Ha bármilyen segítségre van szükséged, ezen a számon eléred a GLS Csomagpont Ügyfélszolgálatát hétköznaponként 8-20.00 óra között 06/1-802-0265.

A kiszállításért felelő cégek elérhetőségei:
1. GLS Futárszolgálat Ügyfélszolgálata: hétköznaponként 8-20óra között hívhatod az alábbi telefonszámon: 06/1-802-0265.
2. GLS Csomagpont Ügyfélszolgálata: hétköznaponként 8-20 óra között tudod elérni ezen a számon: 06/1-802-0265.
3. Magyar Posta elérhetősége Hétfő-Péntek (csüt kivétel) 8-17.00, csütörtökön pedig 8-20 óra között az alábbi telefonszámon: 061-767-8282 

Mennyibe kerül a kiszállítás?
A feltüntetett árak bruttó árak - vagyis az ÁFA-t már tartalmazzák

 Szállítási mód

  min.  Kosárérték  

 Díja    Utánvét   Előreutalás  
Magyar Posta

 nincs

   910 Ft   nincs  van
Házhoz szállítás  nincs    990 Ft     van  van
Akciós házhoz szállítás  4 500 Ft    490 Ft   van  van
Ingyenes házhoz szállítás  8 990 Ft       0 Ft   van  van
PickPack pont  nincs    890 Ft   van  van
Személyes átvétel - nincs        

 

 

 

 

 

 

 

 


Külföldön élek, rendelhetek? 

A SPRING Global mail-el szállítunk külföldre, úgyhogy lényegébe véve az összes országba tudunk szállítani.
Csak utalás formájában (Banki előreutalás, Paypal, bankkártya) lehetséges a szállítás külföldre.
Választható opciók:
- UTÁN KÖVETETT szállítás, vagyis nyomon követhető (mintha Magyarországon ajánlott levélként adnánk fel)
- NEM UTÁN KÖVETETT szállítás, ebben az esetben a csomag útja nem követhető. (olyan mintha Magyarországon sima levélként adnánk fel)

 Kosárérték               Után követett díja     Nem után követett díja
        1 Ft -    6501 Ft  2 146 Ft     908 Ft
  6502 Ft -    9751 Ft  2 527 Ft  1 289 Ft
  9752 Ft -  16251 Ft  2 743 Ft  1 505 Ft

 

Ha kérdésed van a szállítással vagy fizetési móddal kapcsolatban, írj bátran! A mail címünk: hello@infinitytokok.hu