A minőségi kiszolgálás érdekében sütiket (cookie) használunk. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. Adatvédelmi irányelveinket ide kattintva olvashatod.
Termékek Menü

Szállítással kapcsolatos kérdések

Személyes átvétel PickPack ponton

A PickPack pont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország közel 130 városában megtalálható több mint 400 Pickpack pont valamelyikére, ahol személyesen is átveheted az interneten megrendelt csomagod. 
Amikor a megrendelésed megérkezik az átvevőhelyre, SMS és e-mail értesítést is kapsz a csomag érkezéséről. A csomag az értesítést követő 5 munkanapon belül keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt. 
Fontos tudnod, hogy minden nap a reggel 9 óráig beérkező megrendeléseket tudjuk aznap összekészíteni, másnap reggel felveszi a futár, hogy megkezdje a kiszállítást az általad választott Pickpackpontra. A feladástól számítva 1-3 munkanap budapesti címre, 2-4 munkanap a megérkezés várható ideje. 
Ha meg akarod nézni, hogy van-e a közeledben PickPack Pont, akkor kattints erre a linkre: http://www.pickpackpont.hu/#map

Hogyan számoljam ki, melyik napon kapom meg a csomagom?

Ha utalást választasz (banki előreutalás, bankkártya, paypal): a 09.00 óráig a számlánkon megjelenő utalásokat fogjuk aznap elkészíteni. Mivel a telefontokokat gyártjuk, és nem csak leemeljük a polcról, ezért a csomagokat másnap reggel adjuk át kiszállításra. 
Így tudod kiszámolni: pl. hétfőn 11.15-kor megrendeled a tokot és a megrendelésedet követően el is utalod a számlánkra a pénzt. Azt mi másnap, azaz kedd reggel 09.00-kor már látjuk is a száml
ánkon, ezért "Gyártás alatt" státuszba kerül. Aznap elkészítjük, becsomagoljuk a megrendelésedet. Szerdán fogjuk feladni. Futárszolgálat/postázás esetén csütörtök-pénteken meg fog érkezni hozzád a csomag. PickPack pont esetén budapest címre csütörtök-pénteken, vidéki cím esetén lehet hogy hétfő lesz belőle. 

Ha utánvétet választasz (csak futár és PickPack pont esetén), akkor nem várunk semmire. 
Vagyis pl. hétfőn megrendeled reggel 09.00 óráig, akkor még aznap elkészítjük a megrendelésed, becsomagoljuk. Kedden átadjuk a futárnak, szerdán kiszállítja, ha házhozszállítást választottál. ha PickPack pontot, akkor szerda-csütörtökön lesz nálad budapesti cím esetén, ha vidéki címre kérted, akkor nagy eséllyel péntekig megérkezik. 

Hány órakor kézbesítik a csomagom?

Ha futárral kéred a kiszállítást:
A csomagot a futár az otthonodba vagy a munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy!
Normál esetben a futár 8-17.00 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal - ha tudnak, segítenek. 
Ezen a számon tudod elérni a Sprinter futárszolgálatot hétköznap 8-19 óra között 061-3473000.
Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy nincs garantált délelőtti/délutáni, vagy konkrét időpontban kért kézbesítés. Akkor kérd a házhoz szállítást, ha biztos vagy benne, hogy a megadott címen leszel. Ha nem tudod, épp hol leszel a kézbesítés napján, akkor inkább válassz más kézbesítési módot. Pl. a Pick Pack pontra történő szállítást, ahol a Neked megfelelő időpontban hozhatod el a megrendelt csomagot. Ha elsőbbségi ajánlott levélként kéred, akkor a "postás bácsi" viszi ki, és ha nem talál otthon hagy egy értesítést, amivel be tudsz menni és kikérni az ajánlott levelet.

Ha Pickpack pontra kéred a csomagod:
A csomag átvételi pontra történő érkezéséről SMS-t és e-mailt kapsz. Ezután tudod átvenni a csomagod. Ha te nem tudsz elmenni érte, meghatalmazással más is át tudja venni. 
Fontos, hogy nagyon figyelj a megrendelésed leadásakor a telefonszámod és e-mail címed megadásakor. Ha elírod pl. .hu-t írsz .com helyett, akkor nem tudnak értesíteni, hogy mikor veheted át a csomagot.
Ha bármilyen segítségre van szükséged, ezen a számon eléred a PickPack pont Ügyfélszolgálatát hétköznaponként 7-20.00 óra között 061-803-6300.

A kiszállításért felelő cégek elérhetőségei:
1. SPRINTER Futárszolgálat Ügyfélszolgálata: hétköznaponként 8-19 óra között hívhatod az alábbi telefonszámon: 061-3473000. 
2. PickPack Pont Ügyfélszolgálata: hétköznaponként 7-20 óra között tudod elérni ezen a számon: 061-803-6300
3. Magyar Posta elérhetősége Hétfő-Péntek (csüt kivétel) 8-17.00, csütörtökön pedig 8-20 óra között az alábbi telefonszámon: 061-767-8282 

Mennyibe kerül a kiszállítás?
A feltüntetett árak bruttó árak - vagyis az ÁFA-t már tartalmazzák

 Szállítási mód

  min.  Kosárérték  

 Díja    Utánvét   Előreutalás  
Magyar Posta

 nincs

   910 Ft   nincs  van
Házhoz szállítás  nincs    990 Ft     van  van
Akciós házhoz szállítás  4 500 Ft    490 Ft   van  van
Ingyenes házhoz szállítás  8 990 Ft       0 Ft   van  van
PickPack pont  nincs    890 Ft   van  van
Személyes átvétel - nincs        

 

 

 

 

 

 

 

 


Külföldön élek, rendelhetek? 

A SPRING Global mail-el szállítunk külföldre, úgyhogy lényegébe véve az összes országba tudunk szállítani.
Csak utalás formájában (Banki előreutalás, Paypal, bankkártya) lehetséges a szállítás külföldre.
Választható opciók:
- UTÁN KÖVETETT szállítás, vagyis nyomon követhető (mintha Magyarországon ajánlott levélként adnánk fel)
- NEM UTÁN KÖVETETT szállítás, ebben az esetben a csomag útja nem követhető. (olyan mintha Magyarországon sima levélként adnánk fel)

 Kosárérték               Után követett díja     Nem után követett díja
        1 Ft -    6501 Ft  2 146 Ft     908 Ft
  6502 Ft -    9751 Ft  2 527 Ft  1 289 Ft
  9752 Ft -  16251 Ft  2 743 Ft  1 505 Ft

 

Ha kérdésed van a szállítással vagy fizetési móddal kapcsolatban, írj bátran! A mail címünk: hello@infinitytokok.hu